melina då ...

En kväll för ganska så längesen.

"Melina sitter och fjantar vid min webbkamera."
(melina)- hahah , ja liknar gotsilla(stavning)!
(becca)- de är ju fan en dinosaurie.
(melina)- de är samma sak. Men va heter han , big bang?
(becca)- HAHAHA , vafan?!
(melina) - binge bong då?
(becca) - HAHAHA , nej , King kong!
(melina) - Aha juste ... HAHAH
"melina fortsätter fjanta framför kameran"

HAHAAH millie , du är förjävla sjuk ibland asså!
Trötnar aldrig på dej och våra videosar , vette fan hur du gör! HAHAHA
puss älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Millie<3

HAHAHA men jajaja d eee samma sak :(

vadå hur jag gör, jag är peanuttt HAHAHAHH

puss älskar deeeeeeej. <3333



ring mig så sover ja hos dig snart igeeen <3

2010-08-09 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0