toninght is the night..

Tonight is the night.. to tell you all.


Förlåt , men jag försöker verkligen.
Jag vill vara ärlig men de är inte alltid de bäst som alla vet.
Känner mej så jävla hemsk
Jag ljuger för mina vänner, skriker åt folk utan att tänka på hur dom kanske känner , säger massa jag inte menar osv..
Jag är så hatad av alla , de finns folk som inte visar de men jag förstår ändå hur dom känner.
Att leva ett liv som den jag är , är hemskt.
De ända man kan prata med är mej själv , och hur jävla normalt är de?
Jag försöker vara med dom jag älskar men alla bara går imot mej.
Är ensam jämt , de är bara när de är något viktigt med typ skolan eller något de går an att vara med mej.
Jag vill vara stark och stå upp för mej själv , men hur lätt är det egentligen när man bara puttas ner igen hela tiden?´


Kommentarer
Postat av: louise

finns alltid för dig becca om du behöver prata,! ♥

2010-12-05 @ 15:53:16
URL: http://louiseejohanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag finns alltid tillhands när man behöver mig! Det är bara att ringa,smsa,skicka mejl eller vadsomhelst om du behöver prata! älskar dig gumman <3

2010-12-21 @ 18:06:53
URL: http://missalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0