Poolparty (L)

Hey igen people! Sitter hemma hos pappa på altanen med syskonen och pappa som jobbar med altanen.
Idag har Becca och Victor vart med oss hela dagen och vi har haft gäster , de var verkligen heeeela Pias familj som kom :D 
Riktig fördel att åka till pappa , har redan fått 200kr , massa klädeer och fina smycken :D
Badat i den sköna Poolen , sååå jävla härligt (y) och badat i prästkärn , också ganska varmt .
Min lilla Puppinupp Isa ska får valpar och dom borde typ komma idag eller nått ;o  Kul med ännu fler hundar i huset :)
Har bestämmt med Pia och Pappa också om jag får har grill/poolParty här och de får jag , och såsklart får bara dom bästa komma (a) hoppas jag får ta hitt många då också , hehe :D
Nu kommer strax Becca ner hit igen och ska snarcka här med maj medan Mio såver hemma hos dom med Victor ;)
de va min dag idag iaf , hehe :)

Poolen hos Pappa , allt är inte klart men snart :d

pusss becca

Kommentarer
Postat av: emmelie

ser ju riktigt härligt ut i poolen ju.

jag måste komma och bada där nån gång :P <3

2010-07-03 @ 20:19:04
URL: http://emmeliesalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0