Bollar och rosor ♥

Dagen har vart lika go som igår! Spelat mini VM med fotbollsskolan och alla har haft as kul? :D
Hade Hannes som "coath" för mitt lag och jag var ensam 96a som spelade i laget, vi var Nigeria.
Vi kom 3a i finalen , Anton/Sydkorea koom 2a och Marcus/Paraguay kom 1a !
Trodde de skulle vara jobbigt att spela men jag tror inte jag haft roligare? Alla underbara människor runt som hejar på en och en boll att kicka in i målet! :D
När alla hade spelat klart hade vi samling och våra små barn som vi tagit hand om dessa dagar fick dela ut rosor till pss alla , dom var så söta! ♥
HAHAH , ni skulle sett när vi körde vågen xd , jag kände mej lite efter så Oscar fick dra upp min arm ist xD

Men iaf , det är synd att de inte var längre för det har vart jätte kul och de är klart man ska vara med nästa år igen som ledare! 
¨
Pusss beccis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0