Don´t wanna cry ...

Gråter just nu ..
Dom jobbiga känslorna kommer tebax men nu är det för en helt annan person ..
Du bara ljuger för mej , du säger att du älskar mej men de är ju inte sant.
Du harc lämnat mej , du vill inte bry dej längre , inget är som förr ..
Jag saknar våra tider för dom var dom bästa , men allt bara försvinner helst du.
Det är svårt för mej att hålla fast i dej men nånting kunde du väl ändå fösökt ?
Det är bara jag som vill , jag försöker att inte skaffa andra men du bara lämnar mej ensam i ett hörn.
För när jag är med dej och kanske någon annan så blir du som en annan person , de är som om jag inte känner dej längre.
Du vill inte ställa upp och inte bry dej , för de är visst bara mitt jobb ...
Jag har försök så många gånger men snart orkar jag inte mer ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0