I miss you hunnie

Heeeeej! Vrf va de molnigt i morse? :( blev värsta sur när jag såg att de va moln ist för sol. bläää på de !
Jag och Emelie gick upp lite tidigare idag för hon skulle hem vid 12 och så.
Nu sitter jag iaf i sängen i mitt rum och snackar med lite roligt folk ;) alla är ju inte alltid sociala men de får man leva med ;P
Ska  städa snart i rummet också så då kommer de för&efter bilder :D hhehe
Ikväll kommer pappa hit och hämtar mej så ska jag vara hos dom ett par dagar nu framöver med :)
har inte mke mer att säga just nu , skriver sen när jag städar ;)

pusss becca

ps, saknar älskling :( (L) 


Kommentarer
Postat av: Köttplantan

Hästbörjare

2010-07-01 @ 10:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0