Naaaaajs , Alex ♥

Bästa dagen men Alex asså ! :D Kom nyss hem från henne också.
Skolan , första lektionen , Idrott i 2 timmar xd fick längre än väntat men de va la änna gött :) körde Fotboll , Handboll och Rugby :)
Sen fick ja va med på genrepet för Fredagen , satt i ett rum och sjung ensam i typ en timme ist för språkval (y) hehe
Bamba - skräpmat iegn -.- HAHAHA
Sen hade vi sams med Åsa , hade lite fika med klassen & jag , Nellie och Sanna hade bakat och tagit med till klassen så de va ju gottit :)
Sen skulle vi haft slöjd fast vi skippade den och drog hem till Alex ist ;P
Hemma hos henne myste vi med katterna och åt MASSSA rabarberpaj (a) helt underbart gott ♥ Hennes mamma gör as go paj :)
Vid typ 5 - halv 6 åkte vi till Tofta och Alex skulle rida sin Heba , men de va typ lite fel sm hade hänt så hon fick rida en annan liten sötis :D
Sen när vi kom hem till Alex igen kom mamma och hämtade mej . sen ålte vi snabbt till eriksson och köpte lite gott till imon , haha där träffade jag alex igen ;) hihihi
 Nu är jag typ svin tröt och vill såva så jag ska bara packa för imon och lägga fram kläder me :)

Pussss becca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0