top modell

Top modell på tv :p sitter in sängen med laptopen och ska strax gå ut och hämta nått att äta :)
Dagen har la vart najs , upp tidigt och iväg till kursen , trodde de skulle va as många där men vi va as få :o
Först hade vi typ teori ett tag , sen blev vi indelade i grupper , jag , Jennie , Matlida & Louise kom med killarna .
hahah de va as kul när vi skulle va ute för vi skulle typ göra någar övningar som man ska göra på fotbollskolan i sommar :) haha de vi skulle vara 2 nya ledare för varje .
När typ Anton och Jona va ledare skulle vi köra nått konstigt runt konor , haha och när jag & Jennie typ stannade en stund kom Antonoch jagade iväg Jennie och kickade mej i rumpan ;o hahaha :D
Jag och Jennie komme vara dom bästa ledarna på fotbollsskolan ! :D
Vi fick sluta tidigare än väntat så Jennie fick hänga med hem till mej en sväng :)
Sen när hon åkte kom mormor&morfar och gammelmormor , vi åt lite paj sen åkte dom.
ikväll händer de inte mke , bara såva typ :)

Måndag : såvmorgon och slutar 3 , sen rida.
Tisdag : Såvmorgon ovh slutar 2 , sen träning på Lunnevi :)
Onsdag : ingen såvmorgon :(( men slutar tidigt, sen venne .
Torsdag : såvmorgon och Klassensdag och sen slutar ja tidigt :D sen träning i kareby.
Fredag : SKOLAVSLUTNIG! :D Sen vet jag inte vad som händer efter :p

Pusss becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0