tuggumi(L)

Shooosan!
haha de börjar kännas jobbigt att säga så? xd
Sossy för en så himmla dåligt uppdatering , men jag har vart hemma hos Ida och sånt.
Igår på morgonen åkte jag och Elin ner till gbg , jag åkte te kärra och hon till liseberg.
I kärra kollade jag lite snabbt på klarebergsskolans skolavslutning, snackade med lite folk med.
Sen drog jag och Ida hem till henne , solade lite , tog kort vid tolsered och VÄNTADE på att sommarfesten skulle börja , de va as jobbigt att vänta!
Sen när de väl än öppnade gick vi och möte Sanna , Poonam , Ida B , Madde och Jacuelinn :)
Inne på festen gick de segt i början men tillslut hände de nått iaf. Massa bra upptädanden av nåra vi känner.
När de va "blåsningen" ville jag inte vara med så jag satte mej utanför (egentligen var de för en annan sak men d är inget jag vill ta upp..) så jag väntade där utanför aulan ist.
Sen var de typ en tjej som grät som knäppjöken pontus trodde var jag , så han var påväg att typ trösta henne , men så kom nåra till mej och då märkte han typ att de inte var jag , synd att han inte gick fram och gjorde bort sej lite .
Vid 1 fick vi skjuts hem av Christian ( en ny i Idas klass ) och hans pappa hem , jätte snällt! :)
Vaknade kl typ 11 idag , och såklart började vi dagen med att sola xd hehe nej , men sen va vi ute och tog kort och hoppade hinder med Milou.
Sen vid 3 gick jag ner till bussen och åkte till nästa stopp , fast de va här i kode , skulle på möte med fotbollsskolan.
De börjar ju imon så vi fick fixa vattenflaskor , bollar och veta vilka gruppe vi kom i.
Jus nu sitter jag i sängen med laptopen i knät och knarkar tuggumi.
Tänkte gå ut en sväng med Julia , måstee bli tröt så jag kan somna sen.

Pusss becca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0