Kode - Nödinge

Yes , ännu en match vunnen (y) Vinst till oss 4 - 0 :D
Första halvlek spelade vi nog bäst men de kändes riktigt jobbigt att spela för de va sååå himmla varmt.
Spelade som vanligt topp och under hela matchen hade jag en lång rödhårig tjej bakom mej , sen i andra halvlek fällde hon mej 2 ggr samtidigt som hon fejkade att ramla -.- första gång gick de bra utom att jag kom med axeln rätt ner i baken men andra gången fick jag en rejäl smäll på vaden så jag hade ganska svårt att springa , gick av plan en stund men gick på igen.
Sen när matchen blåsts av blev det bråk , det var en mörk tjej i nödinges lag som typ hade kaxat mot Pernilla och hon hade sagt att hon skulle slå Pernilla , men Carro ( som är egentligen gjorde rätt som gick emellan) fick smällen själv , Domarn blev typ as arg å tjejen och vi tror att hon blir avstängd ett tag.
Iaf gött med denna match , najs med bra väder men de kunde la ha blåst lite iaf? ;o

aja, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0