gud va jag känner mej tråkig.

Seriöst , jag kan inte vara inne på andras bloggar och läsa när jag själv har bloggpause , känner mej för jävla tråkig lixom  :/
Så har bestämt mej för att skita i bloggpausen och blogga på som vanligt och försöka ännumera än vanligt.
De 3 senaste dagarna har vart mysiga och kul , i fredags var vi på liseberg (Jag,Julia,Linnea,Louise,Sara&Malin) och de va sjukt mysigt med alla ljus,musiken och allt , helt underbar kväll måste jag säga!
Igår va jag på hoppträning med min älskade Kasper The Outsider , Han var jätte duktigt men som vanligt hade han VÄLDIGT mycke energi så han skuttade runt i manegen som ett litet föl. Så himmla go är han!
Så idag har de mest varit slappdag fast jag har ju såklart skött om stallet eller iallafall en del , mamma och elin hjälpte till lite gran. :)

Just nu tycker jag mamma har blivit mycket gladare efter att ha vart hemma under veckan , hon har tillochmed lovat att jag ska få pierca naveln snart! :D så Sjuuukt glaaaaad!
Har redan börjat kolla runt på lite navelsmycken ja "ska" ha ;) vill helst ha typ stjärnor ,så himmla fint!

Så , nu ska jag nog inte fortsätta uttråka er med mitt tjöt !
haha puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0