Ny Jacka :D

chaaaaaaaachaaaa , haha eller inte :D
Är typ as glad och lessen på samma gång ;o
Värsta stackars Cissi som skulle tagit hål i navlen idag och så får hon inte . Fan , jag som längtade efte att få se hur de blev :(
Men iaf , har fått en ny jacka.
Den gick på 300 på HM. inte så mycke men. De är en sån där svart vinter jacka som typ glänser (bäst beskrivning^^)
HAHA , nejmen jag är iallafall jätte nöjd och så :D TAAACK MAMMA ! HAHAHAHA.
Här kommer bild på den!

Fick lite annat också . leggings , låång tröja i rosa och Linne i typ gammel rosa :)

Jaa, nu ska jag snart till pappa och äta middag hos låtsas mormor och morfar med "pappa-familjen" .
Imorn skulle jag gått på konfagrej men ja hoppar över de och åker på kalas för kusinen för en gång skull istället.
puss och kraaaam från er beccaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0