Önskelista by Becca Biffen ;*

Morsan tyckte att jag skulle fixa en önskelista på va jag vill ha till jul. Här kommer lite najs grejor :)


*Babyliss Pro 230 Plattång - en plattång jag hittade på Elgiganten.
* Nya grässkor - helst Addidas eller Puma =)
* Parfume - Antingen Britney Spears "Midnight Fantasy"



Eller Britney Spears "Radiance"

* Navelsmycken - VILL HA MASSA =D (helst dessa!) BILDBOMB! haha kommer nog få doma av mamma ,( hoppas)




Helt käääääär i stjärnor , vill ha massa! ♥

puss från eran Beccis som bara vill ha en massa ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

ooh! Jag ska oxå ta hål i naveln :D

Vilken hemsida hittade du smyckena på? <3

2010-11-22 @ 22:57:51
URL: http://missalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0