pluuuuuuugg hela natten låååång .. !

chachabloggen (eller inte..)
Sitter och pluggar som en galning , känner mej jätte duktig! vill inte ha fler  kassa prov..
haha , nej men vi har spanska-prov imorgon och hoppas på minst ett Vg+ ;)
Skolan idag har vart as chill. På hemkunskapen fick man jobba med Louise och våran gulash blev proffig!
Gjorde fysik provet och de gick faktiskt bra( inte för att jag har heft en lektion med fysik och sen prov då men.. heheh..)
På Samsen hade vi "fika" så jag,Cissi&Therse hade bakat för denna gången. Alla tyckte de va super gott! *nöjd*
Sedan hade vi en sjukt kul idrottlektion där vi körde innebandy.
Så jävla kul asså, nästan lika bäst som fotboll ju! Och de verkar som killarna tycker jag är bra på de? ( vi körde killar mot killar och tjejer mot tjejer) hörde killarna ropa från sidan hela tiden : Passa becca , så gör hon mål!
De va typ skolan , utom sista spanskan då vi gick igenom för provet imon.
Jaja , nu ska jag inte sitta här och skriva mer ,måste plugga iallafall till minst 8 nu ikväll sen blir de duschen m.m
Puss och kram från meeeej :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0