Rebecca Victoria Anna Andersson

Tänkte att jag skulle berätta lite om mej här på bloggen, så ni kanske får veta något nu som ni inte visste innan? =))

Jag föddes 1996 den 19:e Januari på Möndalssjukhus fasten vi aldrig bott där. Jag fick namnen Rebecca Victoria Anna Andersson. Lite långt kan många tycka , men jag gillar de.
Jag har bott i alla möjliga hörn runt göteborg. Partille , Sävedalen, Tjörn , Hisings Kärra och nu Kode i Kungälv.
Just nu är jag brunette , har blåa ögon och är ca 170cm lång. Biff också! HAHAH =D
Mina intressen så här långt är fortfarande musik och de kommer alltid vara en stor del av mitt liv , helst eftersom jag själv skiver låtar m.m
Men samtidigt spelar jag nu också fotboll som jag spelat i lite mer än ett halvår och ska snart förmodligen hoppa på innebandy också.
Något av de jag älskar mest på denna jord är alla mina underbara vänner, främst dom jag hittat den senate tiden. Dom betyder så sjukt mycket för mej och de kommer dom alltid att göra.
Som många av er nog märkt är jag en "sportsmänniska" som man kan kalla de (inte bara för fotbollen och de) utan jag älskar i stort sätt den mesta sporten som finns för jag vill oftast prestera på en väldigt hög nivå. Men synd som de är så måste jag erkänna att jag är en otroligt dålig förlorare och kan blir grymt sur om någon gör bättre än jag. Hahah , lite patetiskt av mej sjävl måste jag säga.
Sjunger gör jag gärna också , all möjligt musik passar mej.
Någonting jag inte får glömma är att jag har ridit också i alla dessa år sedan jag var 1-2 år då mamma slängde upp mej på en häst första gången. Men de intresst har nästan försvunnit helt med det senaste året , men jag gör så gott jag kan för att Kasper ska må bra.
Kasper som ni säkert läst om i min blogg är min lilla ögonsten , älskar han så otroligt mycket. Har sagt länge att jag ska sälja honom men jag har inte hjärta att göra de. Han är allt som man kan önska sej!
Ja , vad mer kan man berätta om mej...?
Kan väl säga att jag är kär "igen" men har stooora problem när de gäller kärlekens väg. Men de är säkert något ni redan märkt... haha.

Nej , men nu orkar jag inte skriva mer . Ni kan ju komentera om det var något ja missade som ni kanske vill veta.
Puss puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0