The Rose (L)

trööt som fan nu , någon mer som är de?
Förmodligen inte , alla sitter säkert uppe hela natten. ungefär som jag då , kan aldrig sova -.-
Ikväll har jag fått gjort en massa saker faktiskt (ovanligt) som : fixa stallet i tid , städat rummet , duschat , pluggat (lite) , börjat på eng-uppgiften och aa de var typ allt.
Inte så mycket uppdatering ikväll , men lev med det folk ! De kommer!
Börjar den tråkiga och långa dagen imorgon med sovmorgon och startar i skolan med bilogi/kemi . jätte kul , eller inte..
Jaja , kanske kommer någon upppdatering i skolan imorgon om vi får använda datorerna. hihii
Men vi hörs imon puss , kraam och godnatT!

Kommentarer
Postat av: linnea

Klart jag kan sötnos :) säg en dag och jag kommer med kameran i högsta hugg :D älckar dig med ;) <3

2010-11-16 @ 17:03:09
URL: http://foreverlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0