underbar kväll!

Shoosan!
Sorry för att det har varit en sådan dålig uppdatering här på lilla bloggen. Men dagen i skolan har gått ovanligt bra och så , utom att jag försov mej de första jag gjorde idag.. =)
Nej, men ikväll har jag iallafall vart hos Louise´s House på tjejkväll där vi firade att Elin och Louise fyller år .
En rikigt underba kväll med alla dom bästa tjejerna. Kul snack , super god mat och jätte bra film!
Vi roade oss med massa kul innan filmen och maten. Riktigt kul!
Snart är det nog jag som håller myskväll med alla kompisarna igen , tror killarna får vara med då också. Men då kankse det blir hemma hos pappa men det är inget jag vet nu.
Har småt ont i huvet nu av någon anledning så ska försöka vila eller sova om jag kan snart.
Så vi hörs nog mera imorgon istället! =)) puss och kram från mej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0