§I´m baack!§

heeeej , här kommer becca iegn som nästan är död.
har ont över allt verkligen!
inte kunnat sova eller nånting , men haha de har vart helt okej egentligen.
här kommer dagen (säkert i lååång beskrivning) :
åkte till skolan igår vid 8 sen åkte vi till vättlefjäll , fick våra kanoter och började paddla den långa vägen vi hade framför oss.
sem efter nån timme eller nått stannade vi och åt lite vid nått ställe.
sen skulle vi fortsätta as lång och tillslut kom vi till våran "tältplats" och vi slog upp vårt tält som ja, cissi och hanna skulle sova i.
när vi va klara med de bestämde ja mej för att bada , jeflar , haha gud va vissa killar kolllade på mej. xd venne vrf, jag är varken snygg eller så ju? haha
aja , sen skulle vi köra lite tävlingar , känns som ja vinner och klarar allt nu för tiden.
första körde vi lite konstiga grejer i skogen , sen gick vi en bit där skulle vi köra dragkamp m.m.
våra killar i klassen van inte nån gång ,ahah men vi tjejer i D vann alla våra och kom på 1a plats.
Sen kom de avgörande tävlingen , kanottävling , där skulle man vara 8 från varje klass.
vi fick lit försprång bara för vi vann innan , men när dom andra körde kom vi bara längre och längre efter dom andra , men när jag och Carro kom och skulle köra ligger vi sist i början men kommer ikapp så jävla grymt och går i mål först!  SÅ JÄVLA BRA ÄR VI ASSÅ! :D våran klass fick massa godis som pris. eheh goottiga vi va .
Sen på kvällen satt vi och myste i tälten , va lite på killarnas sida och sen kom Jon och Hugo (från min blivande klass) in i vårt tält och tjötade en stund .
natten va iskall , tur att vi överlevde den natten haha .
Nu på morgonen packade vi ihop , gjorde iordning och paddlade hemåt .
Jag och hanna va så gryma att vi kom tillbaka först av alla , städade  ut våran kanot först med.
blev körd av Alex och hennes pappa nyss också.

Så nu sitter jag i mitt saknade rum och vill bara SOVA!
haha , nejmen jag borde börja komma igång igen med klassbytet så ja får vara med på klassfotot nästa vecka med 8A ist för 8D.
finns nog inte mke mer att skriva nu , bilder kommer sen iaf.
sorry för långt inlägg... haha
hörs sen.puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0