§ my heart will go on §

åhhh , gud asså ja gråter snaaart :'( lyssnar på Celine Dion som sjunger "My heart will go on" , den väcker så hemskt mycket minnen , både bra och dåliga..
Skolan idag gick fort iallafall , dansade på idrotten , vi dansade bugg -.- . hah killarna suger ju , fast John va bäst om man måste säga nån. :D
nu har jag vart hemma nån timme eller nått och ska snart ut i stallet och fixa för hästarna :)
ÅHHH , shit va jag hatar alla lärare och rektor på min skola... b*g helveten! helt jefla sega i huvet?!
Mår INTe bra i min klass , är de så svårt att fatta? stör mej så gymt mke på rektorn.
Får fan panik , vill gå med 8a för fan :(
aja , nu ska ja inte lägga mer skit på er just nu , hihi puss , hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0