§ ni betyder allt §

heej , hur har ni de allihopa? :D ellerhur träkit med bloggpausen , men jag hinner fortfarande inte blogga mke . men jag lova att jag är tbx nästa vecka!


nu tänkte jag skriva en lista på alla dom som ställt upp och alltid kommer finnas närmast mitt hjärta.
(ordningen är skit samma , alla är lika mke)

Cecilia Gustavsson
Hanna Mård
Therese Gustavsson
Alexandra Olausson
Linnea Blomstedt
Lousie Larsson
Jennie Sjödin
Louise Lundin
Celina Johansson
Melina Österlind
Elin Larsson
Ida Alaiso
Jessica Johansson
Josefin Ngo
Maja Blomsterberg
Melina Olofsson
Rebecca Bolin

älskar er! ni betyder så jävla mke! ♥


Kommentarer
Postat av: millie

JAG ÄLSKAR DIG! <3

2010-09-11 @ 17:03:46
Postat av: louiseeelundin :) ♥

ställer alltid upp för dej, bara säg till mig om det är något! älskar dej ! <3 ♥

2010-09-11 @ 19:49:37
Postat av: melina

love u <3

2010-09-12 @ 16:50:15
URL: http://moamelina.blogg.se/
Postat av: i

JAG SAKNAR DIG BECCA!!!!!<3

2010-09-15 @ 21:21:13
URL: http://missalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0