§ Take it off §

Godmorgon på er sötisar! :D
jag är vaken tidigt som ni ser , gick upp innan 9 , fan va jag är bra! 
Tänkte säga att mitt rum blev klart igår , ska ta lite bilder snart (ska bara hitta kameran...) så ni får se.
Blev riktigt nöjd , de ser mycket större ut nu.
aja , just nu så står jag in för massa olika val. inte så kul måste jag säga.
Första är att mamma tycker att jag ska låta Amandas syrra bli medryttare på Kaseper ett tag tills mitt knä blivit bra igen och att jag ska få pengar för att hon får rida honom.
Är det en bra idé?
Och en annan sak är om ja ska börja rida för tränare nåra ggr i månaden bara så jag får rida lite gran.
Åh så är de massa mer saker , men ni får gärna säga vad ni tycker om detta :)

Nu ska jag iaf göra iording mej och sånt , så vi hörs sen gullegrisar! puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0