Black Star♥


Tänkte slänga in ett inlägg här och nu så de blir gjort , kommer faktiskt inte kunna blogga på minst 3 timmar. heheh , inte så farligt ju men de är ju bättre att ni får ett inlägg nu än inget alls. Jaja , snart ska jag för tredje gången upp till Solberga för idag ska vi gå "pilgrimsfärd" med konfan så vi skam alltså gå från Solberga till Jörlanda. Usch! Kommer vara helt död efteråt. Om jag orkar sedan efter konfan så tänkte jag longgrea Kasper eller kanske rida lite.

Åh , lyssnar just nu på några gammla låtar av Jimmy Jansson tex. Vi kan gunga , Amanda , Flickan från det blå , Som sommaren m.m Jätte sköna och gooa sommarlåtar.
Nej nu ska jag fixa mej det sista och sådant . Så hörs vi senare , puss hej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0