Ed Hardy♥

Shosan i trosan! Här kommer jag igen med min dåliga uppdatering i de härliga vädret, hihi. Har vart med underbara Martina idag och de har vart kul , bara lite strul med bussen hon skulle med. Hahah , vi skulle gå upp till Solberga så hon kunde ta bussen men självklart går vi så himmla segt så hon missar den så Mattias kom och körde ner henne till Kungälv. Men en go promenad blev det iallafall. Funderar starkt på att gå ut och sätta upp hängmattan eller kanske tillochmed ta en springtur för en gångs skull.
Tänkte också säga att min Ed Hardy-bikini har kommit idag och jag måste bara säga att den är suuuper snygg! Kommer lätt gå runt med den hela sommaren fast de där ju klart , jag måste ju använda den andra nya leopard-bikinin med. Här får ni iallafall en bild på överdelen av bikinin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0