Kassast uppdatering, hehe♥

Shenare mors! Rubriken säger allt som ni behöver veta egentligen... hehehe :) Nej men , förlåt för den jätte dåliga uppdateringen, ska bättra mej! Dagen har vart som den vart , riktigt mysig alltså. Först en sväng till kyrkan på morgonen sedan en tripp till Linnea där vi gick ut och fotade för 3dje gången denna vecka. Många fina bilder blev det också :) Blev hämtad ganska tidigt men de gjorde inte så mycket , för därefter blev det mer tid för mej att pyssla med Kasper. Körde igång honom med lite longgering och sedan tog jag till modet och hoppade upp på honom , och sedan bara efter några minuter hade vi ställt upp ett hinder och jag började hoppa , barbacka. Avslutade sist med en försiktig galopp på åkern fast tyvärr sista galoppen blev han så stressad och rädd för hunden så han började nästan skena och efter bocka så jag fick slänga mej av honom för att inte sedan rammla av. haha Skillat! men så kan de gå, och det var iallafall min första ridtur på evigheter.


Bilder från fotograferingen , tagna från Linneas blogg (foreverlinnea.blogg.se) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0