KoKa♥


Chacha , nu e biffen hemma igen! Matchen slutade med gott resultat , 4-2 till oss. Alla i laget spelade bra utom jag , fan va de känndes i knät och de känndes helt fel även om ja fick ganska många fina mål-chanser.
Men iallafall , nu är jag hemma och ska strax gå och äta och kanske glo lite på tv. Kul liv jag har ellerhur? ;)
Jaja , veckan får komma som den vill , får se vad som händer. Träningar och sådant finns ju redan plannerat samt att jag ska till studion på torsdag men annars är jag ledig den mesta tiden.
Tyvärr blev det inga bilder från matchen :/ de fanns ingen som kunde ta kort så vi skippade det. 'Nu pallar jag inte sitta här mer , jag kanske skriver lite senare, puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0