Love U♥


Shosho och förlåt att jag inte uppdaterat mer under dagen , men är ju som sagt sjuk och så har jag vart och klippt mej i partille samt hälsat på en sväng hos mormor och morfar. Mys med helt nybakta bullar också hos mormor!
Så nu sitter jag här och tjötar med lite gött folk på facebook och ändrar lite inställningar på mobilen. Strax ska jag gå ut och käka också , hehe lite sent men vi har vart ute i stallet och fixat för vårt sto Cindy som kan få bebis när som helst , tillochmed i natt.. :)
Imorgon är de inte säkert om jag går till skolan eller inte , får se hur jag mår på morgonen.
Nu ska jag prata vidare med folket så hörs vi imorgon! puss hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0