Match♥

Sheenare shenare! Blir inte mer än ett ykna inlägg idag efter som jag inte vart hemma idag , kom hem för en kort stund faktisk. Skolan har vart chill och ikväll ha jag och min gryma lag spelat match. Såklart så börjar vi ju serien med en vinst eftersom vi är så gryma. Matchen slutade 1-0 till oss då , och vi lyckades hålla de resultatet från de första 2 min till slutet. Nu ska jag hoppa in i duschen , de blev ju som sagt en riktigt kämpig match för de var ett mycket bra lag. Men jaja , vi hörs imorgon för då kan jag säkert uppdatera på morgonen för jag börjar 10.50 , chiiiill :)

Kommentarer
Postat av: jan & bertil

älskar den hårfärgen<3

2011-04-27 @ 17:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0