Sad girl!

Det är många gånger jag vart ledsen över allt möjligt men just nu känns det riktigt hemskt och jag har mått jätte dåligt i 2 dagar nu. Mina känslor är blandade och flera gången idag har jag bara velat gråta ut men det går ju inte att göra i skolan men de har vart väldigt nära flera gången idag. Igår hände det en sak som jag helst in berättar vad de va men det gör ont , ont i hjärtat och jag lovar det gör verkilgen ont! Jag tror aldrig jag gråtit så länge som igår , låg i sängen från 3 till 7 på kvällen. Jag orkar inte med allt och man kan inte säga vad som helst till mej även om inte jag verkar vara så känslig men egentligen är så jag så sjukt känslig va.

Förlåt men jag var tvungen att skriva de, mår jätte dåligt som sagt.


Kommentarer
Postat av: Lina

vill du prata, så vet du vart jag finns älskade. <3

2011-04-01 @ 16:12:27
Postat av: Linnea

Jag finns för alltid här för dig <3 <3

2011-04-01 @ 16:48:55
URL: http://foreverlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0