Tattoo♥

Ni kanske tycker detta låter helt sjukt men jag ska troligen tatuera mej! :) Kanske lite konstigt att just jag vill göra de men de är grymt fint på vissa ställen. Har pratat med mamma om det för hon vill själv tatuera sig igen så vi pratar isåfall om att göra det tillsammans. Jag vill ha antingen en drake eller Jing&Jang tecken , så sjukt snyggt! Har faktiskt hittat en grymt fin som jag skulle kunna tänka mej att ha. De är en drake tillsammans med Jing&jang tecknet , perfekt typ ju? haha :) Bild från googel :) Men ska ju självklart kolla om jag hittar något annat också men får se isf viken jag vill ha. hihi ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

becca du är galen :d <3

2011-04-23 @ 14:05:37
URL: http://foreverlinnea.blogg.se/
Postat av: julia

inte för att vara taskig osv.

Men ja tycker inte det är fint med ungdomar med tatueringar då dom kommer ångra sig när dom e gamla!

Men det är ditt liv så ja ska abslout inte lägga mig i :D

Om ja skulle fått göra en tatuering skulle jag lätt göra:



http://alicemma.blogg.se/images/2010/tatuering-handleden_103237014.jpg



t.ex :)

2011-04-23 @ 14:43:48
Postat av: Anonym

vart ska du ha den isf? :)

2011-04-24 @ 22:26:56
Postat av: Josefine Foughman

De hade varit coolt , men själv tycker jag inte att du ska börja med en sån tatuering "för att de är snyggt" gör en tatto som står för något du älskar eller som du aldrig kommer ångra att du gjorde , för den kommer du ångra dig med som äldre !!! ta ngt som typ där de står något fint som typ when nothing goes right go left , eller à hoppas du fattar !



Ett tips är att ha den på handleden på insidan eller bredvid höften eller någonting, men inte ett sånt märke för jag tror inte de märket betyder något för dig och om 20 år kommer de nog inte vara sådär "as snyggt"

Kram

2011-04-25 @ 01:44:07
URL: http://josefineefoughman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0