Just one night♥


Bild från min och älsklingens myskväll i torp♥

Heej allt göött folk som läser!
Vad händer där ute i världen? Själv sitter jag i mitt helt ny-städade rum tillsammans med älsklingen som kom hit nu ikväll. Han stannar ända till tisdag, Yääy!
Igår blev det en tripp till Marsstrand med Cissi , klickade några goa bilder där som kanske snart kommer upp på bloggen. På eftermiddagen kom också Martina och vi käkade pizza och hade massa tjejsnack som alltid. Så har Martina slaggat här till idag , vi vaknade inte förrän halv 1... haha , men jag körde upp henne till bussen vid 3 kanske? Så nu under resten av dagen har jag städat i rummet samt rensat några fullknökade lådor. Det blir ju så när man inte har någon plats för sina ägodelar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0