Många stunder man aldrig glömmer♥


En stund som den så jag och mina kompisar konfirmerade oss i sommras. De är ju ett minne för livet , ett man aldrig glömmer.
Denna otroligft långa dag har vart ganska jobbig i skolan men endå ganska okej eftersom de inte va så jobbiga lektioner. På idrotten lyckades jag fixa ännu mer smärta i knät men de fixar sig väl snart. Sista lektionen hade vi hemkunskapen fick jag vara med Marcus , men kan väl säga att vi jobbade bra tillsammans , men han var något jobbig också... haha men jaja , de gick bra som sagt!
Nu sitter jag och Cissi här och pluggar eller aa , jag ska hjälpa henne med So´n. Sen ikväll ska jag försöka köra lite egen träning igen för jag är inte så taggad på att åka till Lunnevi idag , ont som fan i knät så jag kör lite efter vad jag känner för här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0