One night to remember♥


En härlig kvällsbild som jag tog när i strömstad när vi var ute med husbilen. Den är tagen men min egna systemkamera, som jag nyss köpt. Kanske redan bertättat de men de är iallafall en Nikon D5100.

Ja, just för tillfället är det inte mycket som händer här. Vi sitter här och spelar Fifa. Känner att jag skulle behöva träna en anning på de... haha , men tillslut så ska jag äga sönder älsklingen!
Snart drar vi upp mitt enkla hem och hoppas på att de är lite finare där uppe än här när det gäller värdet. Så kanske det blir en sväng med moppen till kungälv eller något sen :))


Du, jag förstår hur du känner och hur dum du måste tycka att jag är. Du är en av dom som betyder mest för mig. Snälla , ge mig en ny chans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0