Mitt 2011♥

Här kommer en liten visning av mitt 2011, mitt bästa år hittills! Det finns egentligen så mycket mer men det får inte plats just nu. ♥

8/9A - Skolan har vart super detta år och det är helt och hållet min underbara klass förtjänst. Dem gör skoldagen roligare och dem får mig att kämpa i skolan, för här känner jag att jag hör hemma.

Konfirmationen - Den tiden med mina goa vänner under konfirmationen är något jag aldrig kommer glömma. Skulle ge mycket för att få uppleva allt igen med mitt goa gäng. Detta var helt klart ett av mina bästa minnen från i år!

Rell´s Qianti - Vår lilla Qiantifjanti öppnade sina ögon en natt i slutet av april och de var faktiskt jag som upptäckte att Cindy fölade. En otrolig upplevelse att få vara med om något sånt som en fölning. Vår egna lille plutt som har blivit vuxit sig väldigt stor nu på bara ett halvår. Minns det nästan som igår när jag och Linnea var ute och busade med henne i hagen när hon bara var några dagar gammal.

Louise och Linnea - Iår har jag haft så många härliga dagar med er, ni är något av de bästa som hänt mig och jag hoppas vär vänskap varar hela livet ut. Älskar er otroligt mycket! ♥

Marcus Nilsson - Världens bästa och goaste pojkvän. Min kärlek till denna grabb är så stor att den inte går att beskivas med ord. Älskar dig gubben min ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du granne med julia ivarsson? :)

Jättesöt är du och jättebra blogg :D

2012-01-20 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0