Tidiga Julklappar & God Jul ♥


Åh herre vilken stressig kväll jag nu håller på att genom gå. Haha , allt händer på en och samma gång här hemma mitt i allt julstöket. All mat ska hinna bli klar , alla 5 hästarna ska få mat och nattas för kvällen. Men självklart när allt börjar gå bra så händer såklart det värsta. Det blir stopp i vårt avlopp... Fan va jobbigt det blev , haha. Det började rinna ut massa vatten från tvättmaskinen och vidare ut i rummet utanför. Vatten över allt verkligen. Fast vi fick ordning på allt igen ganska snabbt igen och kom igång med matlagandet.


Hihi , jisses vad sent detta inlägg kommer in... Men vi hörs igen när jag vaknar.
Det har ju vart jul i en halvtimme nu hihi GOD JUL mina älsklingar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0