OMG!

OMG , förlåt ! trodde jag hade lagt in något inlägg igår :(
Var hemma från skolan igår så de va väl därför... Vart hemma idag också.
Fast på förmiddagen åkte jag och mamma till stenungstund för att jag skulle till optikern och sedan kolla pirecingen. Allt va som de skulle , piercingen läker på bra.
Nu har jag precis städat mitt rum så de är mycket fint , hihi :) måste se fint ut för senare kommer Cissi och Linnea hit och sover här :) kommer bli super mys med film , pizza och glass! :D
Så otroligt glad idag också , tjejerna i klassen ringde förut. Dom berättade vad jag fick på GHU-arbetet.. óch jag fick MVG! :D så himmla stolt över mej själv och gruppen! hihi bäst va vi!

Bara en kul grej här :
Vilken header av dessa ser bäst ut? har själv gjort båda , fast dom är ganska gammla.
1.
eller
2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0