En person♥

som du älskar av hela ditt hjärta- Melina olofson♥
som är den smartaste du känner - Elin, malin och Louise!
som alltid får dig på strålande humör - Celina
som får dig att le när allt känns tungt - Cissi
som är den omtänksamaste du vet - Lousie
som är en bitch - Therese, min bitch ♥
som har en fin stil - Julia
som är snygg - Martina
som är osmart - Jag...
som är en riktig vän: - Hanna
som är din älskling - Melina
som du älskar - Elin Larsson!♥
som är den galnaste du vet - Alex? haha ♥
som är underbar - sara
som du kan prata med om allt - Marcus
som är din barndomsvän - Jonathan och Amanda
som du saknar - Ida
som betyder mest - Linnea♥
som du tycker är söt - Zeinab , lilla sötnosen♥
som du har spenderat mest tid med på lovet - haha, familjen ;)
som du var dum emot när du var mindre - mina syskon... hahaha
som du tycker är den snällaste du känner - Linnea , så grymt snäll!
som du vill krama just nu
- Melina
som du inte har träffat på länge - Jessie och Alva :(
som du tycker är rolig - Cissi , får mej alltid glad!
som du träffade idag - hela laget , helst Jennie
som du träffade igår - Lousie♥
som du tycker ställer upp mycket för dig - Louise Lundin , Martina och många fler!
någon som är bäst - Jag ?, haha
någon som betyder fett mycket - Alla i min klass♥
någon som du saknar - Elin
någon som du är glad att du börjat känna bättre & bättre med åren - alla underbara runt mej just nu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0