Uttråkad :(

Ne , fan skiter i den där 30dagars skiten , kommer endå inte fått gjort alla. Missade ju en igår som sagt.
Idag har jag sovit bort halva dagen som vanligt (vaknade 14.00) och får inte träna ikväll heller. Vi som skulle köra simming med laget. 
Fy va segt och tråkigt allt är. Igår va jag då på Ullared på de 3 goa tjejerna Louise , Cecilia och Therese.
Köpte upp alla pengar jag hade (900kr) och blev ganska nöjd med de jag köpte.
Enligt kvittot köpte jag 14 eller ja som de egentligen va 20 varor.
Hoppas jag snart kan åka dit igen för de fanns så mycket annat jag också vill ha fast jag inte kunde köpa.

Detta köpte jag:
Halsband
Armband
Parfym - Miss Sensible
Fotoram Love
Plansch
Väska
Vårjacka
Bh
6-par troser
Linne
T-shirt
skjorta
skor - Converse liknande , men inte riktiga converse.

(Bild kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0