Vad väljer man?♥

Heeeeej bloggläsare!
Någon mer än jag som tycker att lov kan vara riktigt sega när man inte har något att göra? fy va seg denna dag har vart , samt igår och lördagen.
Jaja , nu istter jga på min vanliga plats i rummet , och ja , ni kan ju nästa gissa vad jag gör.
Imorgon kommer lovet blir betydligt bättre än vad det är nu för imorgon ska jag ha filmkväll tillsammans med några goa kompisar från klassen. Kommer blir super mys! Helst när vi ska kolla på skräckfilm.

Nu kommer vi till de jag tänkte fråga er om hjälp. Nu är det så att jag har äntligen pengar, haha vet , de låter jätte dumt! Men iallfall , de är 2 saker som jag vill ha men kan bara välja en.
Då står det mellan en one pice och en större säng. Dom där one pice har jag aldrig tyckt om egentligen men efter att få sett linnea i sin och så och kännt på den så verkar den jätte mysig så varför inte lixom? Och sen en större säng eller ja dubbelsäng då , de är ju inte heller fel..

Skit jobbigt val :/ haha , så ja tänkte ni skulle hjälpa mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0