Why are you looking like that?♥

Shaa gött folk som läser! Kom nyss hem från Skarpe Nord där jag vart med kungälvsgänget i från klassen och kört bandy istället för att ha svenska-lektion i skolan. hahah , kul att det bara var jag från kode som åkte skridskor idag.. haha :D
Är fortfarande riktigt seg i korppen pga träningsvärken från i tisdags.. de ta kol på mej. Så det blir ingen träning för mej ikväll , tänkte plugga lite på SOn istället :)

Jaja , nu ska jag äta lite och sånt gott , puss hej så hös vi sen♥
Bilder från dagen på skarpe nord kommer!

Kommentarer
Postat av: Louise L

Nu har jag lagt till dig som länk på min blogg :)♥

2011-02-03 @ 17:58:24
URL: http://louisehere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0