Down , down, down..

Hej och förlåt för jätte dålig uppdatering här på bloggen , men jag har faktiskt vart ute ovanligt mycket idag.
Cecilia har vart här också , när hon kom så gick vi en promenad med hästarna. Dom var otroligt glada och busiga när vi var ute. Sedan bestämde vi oss för att jag skulle testa min moppe.
De första jag gjorde va och körde ut rakt framför en bil.. inte bra.. hahah :D nej , men sen när Mappe förklara lite om de med växlarna och allt så rullade jag iväg en sväng ner för vägen ner mot havet. HAHAHA asså jag behöver verkligen träna på att åka den där saken ;)
Jaja , överraskningen är iallfall klar och de tänkte jag lägga upp på bloggen imorgon efter skolan. Så de blir lite spännande. Inte för att de är någon stor grej men aa :)

Nu ska jag upp och duscha , tvätta navel och pyssla om mej själv för en gångs skull. puss hej♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut en bild på din moppe ? :D

2011-01-30 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0