I´m looking for love bby.

Sa till mina vänner i skolan idag innan spanskan att jag kunde börja gråta när som helst , för just i den stunden snurrade tankar och känslor i huvudet på mej..
Men den kom nu .. Det gör ont att tänka på allt som finns omkring mej.
Allt är fortfarande helt underbart med mina vänner och dom finns för mej så det är inte ni som är problemet.
Det är så svårt att förklara , går knappt med ord. Alla tankar finns bara i mitt huvud. Ni skulle inte förstå.
Men ni vet att jag behöver er och den delen har ni verkligen förståt , älskar er!

Ska snart sova , orkar inte sitta uppe hela natten igen.. puss!


underbar tjej , hon där min Linnea ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

finns alltid för dig becca... <3

2011-01-29 @ 21:27:10
URL: http://foreverlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0