Mål♥

Under denna seg kväll har jag faktiskt suttit och skrivit upp mål som jag ska ha ända fram till sommaren.

Så här ser listan ut:


  • Få minst 3 MVG på betygen innan sommarlovet.
  • Inte äta godis förrän sommarlovet börjar.
  • Träna mer - bygga upp musklerna igen , ORDENTLIGT!
  • Spara och få längre hår.
  • Vara en bättre person , helst hemma.
  • Skaffa pojkvän (?!) osäkert.
  • Träffa alla gammla vänner jag inte sett på evigheter.
  • Inte låta andras patetiska komentarer förstöra mitt liv.


De är målen jag ska sträva efter detta halvåret , nya kommer efter sommaren sedan
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mej , så jag kommer upp och orkar hela den långa dagen imorgon.

jag måste erkänna att jag är en riktigt lycklig tjej egentligen som har dessa tjejer. Fler är det ju men hittade ingen bild på oss alla..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0