Navelsmycke ♥

Heej , tänkte underhålla er läsare men ett tidsinställt inlägg efter som jag egentligen är i skolan och har en lång och tråkig svenska lektion.
Här är en utan de fina prestenterna jag fick av mina underbara vänner i fredags på festen.
Det är ett navelsmycke som jag fick av min bäste vän Alexandra.
Färgen och storleken är perfekt!
De är ett stort navelmycke , blått med lite olika "motiv" eller vad jag ska kalla det. Jag tror de ska föreställa varje årstid. Längst upp ser det ut som en snöflinga för vintern , sedan 2 blommor för våren kanske? Sedan en mindre blomma och en fjäril i samma hjöd för sommaren och längst ner hänger de ett lite löv. Låter inte det som om de ska föreställa de? Älskar det!


Just för tillfället har jag de i örat pga att jag inte kan ha det i naveln ännu , de måste läka ordentligt med läkepiercingen först ;) hhihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0