I Love You ♥

Nej  , nu börjar jag blir irriterad , haha. förlåt men min blogg är sämst kan man säga. Jag orkar inte uppdatera någonting ju.

Och nej , jag är inte i Danmark nu  som jag egentligen borde. Det blev inget med de eftersom jag mått dåligt , skadat handen och han ont i knäna så nu ligger jag här hemma som vanligt i min säng men med min älskling Marcus. Hehe , han sitter och målar på mitt ben nu , hihi fiint ♥
Och ja , vi är ihop och vi blev de i fredags , tror jag? :) Han är underbar, finare och snällare kille finns inte. Jaja , jag ska försöka uppdatera lite mer men inte just nu. ni får 2 söta bilder på mej och älskling  , puss hej♥



Da buzz - I love you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0