igår & idag ♥

heej, cececececilia här!
både jag och becca kunde inte blogga igår för att vi va på grillkväll uppe i rörtången, vi va 9 stycken pers. först åkte emil och hans syssling upp hit, för det var tänkt att vi skulle vara uppe här & grilla, men gurra hade kört sönder johans moppe, så vi fick vänta här i åratal med emil och hans syssling (marcus), emil red även på beccas heeest, utan hjälm, sadel, träns.. bara grimma. han började springa ut i hagen, och sedan ba catching, ner i marken.. så han fick ont i ryggen & sånt, sen red marcus, och det gick mycket bättre.. haha :D
men sen skulle vi samlas hos hannes istället, för dem orkade inte köra hit, så vi fyra åkte upp, och sen när vi va där glömde jag & becca korven vi skulle grilla, plus tändare, sen hade vi dock. inte med oss korvbröd..
så alla mopparna åkte upp till rörtången igen, och jag & becca åkte hem till henne och hämtade korv och massa saker, sen åkte vi upp igen dit, helt random, jag & becca på en crossmoppe hihi :D
sen när vi va framme skulle gurra & johan l såklart bada typ halv 12 på kvällen, i kallingarna.... ;)
sen började vi grilla, och det va inte lyckat. haha plus att marcus kasta korv på becca. sen skulle emil och marcus upp och jobba idag, så dem åkte hem lite tidigare, och då fick alla förs sig att alla skulle hem. det var inte kul :( vi va hemma vid 12 bara eller ngt. vi va inte där alls länge typ.
och sen när vi åkte hem så GAUSCH va läskigt det vaaaaaa, vi körde hem från rörtången sakta och säkert, och sen åker det ut en bil bakom oss, helt random, tror det va en cab, och den åkte precis bakom oss, ända hem! jag bara såg hur den körde efter oss!!!
både jag & becca bara skrek, HAHAHAHA :O

jaja, nu ska vi snart rulla vidare till mig (cecilia) och åka in till stan & shoppa. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0