Kasper The Outsider♥


Jag har verkligen världens finaste och bästa häst. Älskar min lilla polle. Önskar verkligen jag kunde få tillbaka intresset så jag kunde komma igång med ridandet och kanske till och med börja tävla för jag vet ju hur grym Kasper är på att hoppa och hur mycket han verkligen gillar de.
Får väl försöka börja rida smått igen och se till att det blir mer och mer. Tror vi båda skulle gilla de , han får röra på sig mer igen och jag slipper göra mig av med honom.

Syrran var iväg med honom på pay and jump idag , första rundan sa hon att den gick bra men andra så hade hon svårt att samla honom. Jag vet själv att min syrra är bättre på att jobba med honom i t.ex dressyr och sånt även om jag själv säkert skulle klara de bra men jag är bättre på honom när de gäller hoppning eftersom jag känner honom så väl och jag är väldigt säker när det gäller hoppning och jag är inte rädd för honom, min syster är inte lika bra kompis med honom brukar mamma säga. Hon tycker det är helt sjukt för ibland får jag bara för mig att gå ut och hoppa i hagen med Kasper men jag ställer mig ju inte och slänger på alla grejer på honom som sadel och allt - nej jag kör direkt , hämtar bara hjälm och träns sen kör vi igång, jag brukar ställa fram något hinder på runt 1m så kör vi. Känns så bra att jag klarar av allt fortfarande och är helt orädd även om jag inte håller på med hästar längre. Fast asså , har man en gång hållt på med hästar så brukar man oftast inte tappa allt man kan , så är det ju.

Hihi , blev lite tråkit skrivet här men hade inget att göra så de va lika bra , men nu vet alla , jag älskar min Kasper♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0