Nattinlägg♥


Hej , här kommer också lilla jag med ett inlägg med lite babbel. Tack till Louise som förut skrev ett litet inlägg till er. Jag har tyävrr inte vart på humör alls de senaste dygnet för att blogga så slänger in ett snabbt här och nu.
Denna dag har väl vart till och från. Morgonen började inte alls bra men jag kan inte nämna vad som hände då , för känsligt och privat för att nänmnas i bloggen. Men senare på dagen lyckades jag komma igång så jag fick tillslut bestämmt med Linnea att hon skulle komma hit och de gjorde hon också. De blev lite prat och solande nere vid råholmen en stund sendan upp till mig igen för att sedan åka och köpa glass. Senare så kom Emil och Johan så vi drog ner till Råholmen och tog oss ett skönt dopp i havet , det var ganska varmt i vattnet må jag säga. Därefter så möttes vi av Louise när vi återigen kom hem , så hon var här och försökte muntra upp med tillsammans med Linnea. Do lyckades väl ganska bra men de varade tyvärr inte så länge :(Men dom stannade nåra timmar tills både hon och linnea behövde åka hem. Så ja , nu ikväll har jag inte gjort så mycket mer än pratat med massa folk, lyssnat på musik och tagit en promnad som jag faktiskt nyss kom hem ifrån. Kvällspromenaden behövdes verkligen för att rensa huvet från alla tankar som just nu tynger mig så jag hoppas på en natt med sömn.

Men vi höres mer imorgon , puss gonatt älskade läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0