NI HAR SAKNAT MIG! eller hur :O?

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

bara så att ingen missa så skrev jag hej förut!

Louise är tillbaka! Erkänn att ni har saknat mina inlägg på beccas blogg ? :D Nu har becca varit hemma hos mig i någon timme eller två =) BARA SÅ ATT NI VEEEEEEEEEEET :)

Bara så att ni vet så drar ja oo becca med fotbollen till danmark för att äga sönder alla andra kassa lag i fotboll ( HOOOOSSSST HOST ) så idaaaaaa haaaar viiii öööööövaaaaaat straffar! :D:D:D



Nä men lite seriuus snack här nu ska vi inte vara jobbigar och skriva massa lika dana bokstäver hela tiden! Bilden åvan är inte tagen idaa men de är ju när jag spelar fotboll oo de gjorde vi idag !

BECCA DU FÅR UPPTADERA MEEEEERRRRRRRA :D
så slipper jag kolla din blogg 10000 ggr om dagen och bli ledsen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0