One by one♥


Denna goa bild på några blåklockor tog jag för bara någon timme sedan med syrrans systemkamera under min lilla promenad ner till havet. Fick tyvärr aldrig köpt någon kamera själv idag därför använder jag mig av Elins kamera tills jag köpt min egen som jag förhoppningsvis gör nästa vecka.
Idag har lilla Linnea vart här en stund , de var inte så mycket vi fick gjort men självklart är det ju alltid kul med henne. Imorgon tidigt åker jag med min morbror,hans flickvänn, min kusin och syrran till partille för att hämtar katterna sedan bär det av mot sommarstugan på tjörn. Senare på eftermiddagen kommer Marcus också , så där ska jag spendera de kommande dagarna med min älskling.

Hopppas ni alla får en trevlig kväll och fortsatta dagar. Puss hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0