Party in my head ♥

Hejhej underbara läsare. Åh va trött jag är just nu. Gick upp halv 7 i morsen eftersom jag skulle ner till Göteborg till min lille Marcus igen. Vi båda va ju självklart väldigt trötta när jag kom vid 8 så vi har spenderat dagen mest i hans rum liggande i hans säng och kollat på film. Det blev Titanic och sedan Herbie 2ggr. De har vart riktigt mysigt idag må jag säga , skulle lätt kunna göra om dagen igen eftersom de vart så härligt.
Kom hem förut vid 3 tiden och nu har jag käkat och fixat lite här runt om. Senare kommer också Cissi , vi tänkte att hon skulle sova här , så de blir väl att vi drar ner till vattnet en sväng om jag orkar. Sov 4 timmar i natt.. heheh.



hihi , den mysiga t-shirten jag har på mej fick ja av marcus förut , hihi den är jätte gosig och luktar marcus hihi ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är marcus din kille eller va, hänger inte med xd :P

2011-07-19 @ 18:05:36
Postat av: ceciliaa

så söööt, haha tyckte du hade en ny t-shirt på dig :D <3

den får du ha när han kommer sen (a) <3

2011-07-21 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0